Stranden

Gosh.. så mycket jag varit på stranden denna veckan har jag inte varit på stranden under hela tiden jag vart på Mallorca :p Chrissy säger jag är jättebrun, men jag ser det inte själv.. Hm :) va tror ni?

När jag vart så stranden kom Chrissy o skrämde livet ur mig, o hela hans klass :p dem skulle visst ha flair lektion på stranden, vilken tur för mig så fick jag titta på :) tycker flairing är himla skoj, önskar dock jag vore lite bättre på det själv!



Här har ni dem, grupp 3 Miami :)

Efter stranden tog jag en snabbdusch sen lånade jag Chrissys racer cykel o cyklade till Lincoln Road Mall. Gick mycket snabbare än att gå vill jag lova ;).. gud, vad jag älskar shopping. Jag hittade ett ställe som heter Best Jewellery Store eller något liknande, det var det mest fantastiskaste jag sett i hela mitt liv! Det var en affär full med miljoner av glittrande smycken i alla färger o former! Helt underbart..där kommer jag shoppa massor innan jag åker hem :) Och bredvid den var det en affär utan namn, (hur kan man förresten ha en affär utan namn? :s) som hade fullt av Johanna-skor! iiii!!
Åhhhee.. jag blir alldeles alldeles galen här!!!! 
Vill någon söt själ skänka mig en miljon som jag kan shoppa för :)?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!