Sawgrass Mills Mall

Sawgrass Mills Mall, många av mina vänner som tipsat mig om dehär stället.. ligger med buss ungefär 45-50 minuter från South Beach. Verkar helt sjukt stort.. The shopoholic in me screams of joy!
Hade jag fått bestämma hade jag åkt nu bums men såklart väntar jag tills Chrissy är ledig - kanske nästa helg, för denna som kommer är redan fullbokad :)
Gonna be so much fun.. Berättar mer när det närmar sig ;)

 
Ser galet stort ut? Typ som en flygplats, tycker jag..

 Ganska många affärer:) o älska outlets,så billigt!


Kommentarer
Postat av: johanna

där finns ett ställe där man kan köpa kanelbulle med glass. Det låter kanske inte som världens godaste, men det ÄR det. :) kanelbullen är alldeles degig och varm, smakar mums! det är ett ställe som bara säljer kanelbullar. testa det! :) pusss

2010-12-01 @ 16:38:22
URL: http://rockmyhead.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det låter spännande baby, de måste jag ju testa :)! Tack för tipset <3

2010-12-03 @ 00:25:48
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!