Juldagen

Jingeling på juldagen..
hoppas ni haft en underbar julafton med massor av paketer, härligt sällskap o god julmat.

Själv blev jag lite överraskad över hur mycket jag saknade min familj, julmaten o snön (!) .. kan ni tänka er at jag vart nere på stranden o solade på självaste julafton, på kvällen satt vi ute allesammans o åt trerätters middag. Oerhört god mat, men dock inte i närheten av julmat..
Dessutom försvann den vanliga tradidtionen med Kalle Anka o julklappsutdelning. Trodde jag växt ifrån det med tydligen inte :/ saknade det jättemycket. Och min underbara familj, finns det en dag på året man ska vara tillsammans är det faktiskt på julafton. Det är liksom en oskriven regel, Johanna.. vad tänkte jag på?
Well nu är jag här o det borde jag ju faktiskt inte klaga över. Solsken o 24 grader varmt.. Palmer o stränder.
Det kommer fler julaftnar :), men man lär sig av sina misstag så dem kommer jag fira tillsammans med min familj i Sverige :)!

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!