Tankar..

Såhär vänner..

Det första jag får höra när jag kommer hem (av vissa, absolut inte alla).."åh, du har varit på mallorca..mycket sex o sprit eller?" jag svarade.. "sprit, jovisst.. men nej, jag har faktiskt hållt mig till samma kille hela sommaren." "haha! vadå en bartender eller?" mitt svar.. "ja, barchef på grabbarna grus" gensvaret blev "men snälla johanna, vad tror du egentligen? va inte så naiv! bartender på grabbarna grus, tror du dig är den enda han varit med i sommar? det förstår väl vemsomhelst att han inte varit, du är bara en i mängden.."

Förlåt mig, men respektera att vi faktiskt haft och har ett förhållande. för er som har svårt o tro på det..nej, men låt bli då! jag lägger mig inte i ert liv så snälla låt bli mitt. även till er som kommenterat mina inlägg här. anonyma kommentarer bara älskas, vågar ni inte ens stå upp för o säga vem ni är så tar jag inte ert skitsnack på så mycket allvar.

Anonym som skrivit "hej. snubblade in på din blogg från facebook... och förlåt sötaste lilla tjejen men han har fler brudar på gång. just telling you. sno hans mobil el nått nångång så ska du få se. men han kan ju ha ändrat sig den senaste veckan.... vem vet hur killar tänker. (inget elakt alls utan jag är bara ärlig mot dig du borde va lite smartare och veta om mer än du verkar göra) kram"

Du verkar verkligen vara jättesöt o mena väl, men vännen..jag vet vart jag har chris och är inte alls orolig!
vi har klarat av o ha ett förhållande en hel säsong på mallorca, vad är oddsen för det? en på miljonen? det måste ju betyda någonting..jag uppskattar att du berättar om du vet något, men säg gärna då vad du heter, vem o vad som har hänt, annars kan jag tyvärr inte lyssna mer på dig än på någon annan som försöker förstöra mellan oss.. det har varit många under 4 månader vill jag lova.. hoppas att du förstår min situation.

Och ska jag vara helt ärlig..gör han någonting med någon annan kan han ångra att han någonsin träffat mig!
För om han så hade varit brad pitt så är han lika mycket värd i mina ögon som någon annan, man är inte otrogen mot mig. punkt slut.

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du känner mig redan :) Duvet att jag va tillsammans med Maja under min Spanien tid. Inte ala är som mig men de finns dom. Jag har dock inte hört allt för mkt possitiva saker om honom. Men alla gör sin egen uppfattning. Men lita på honom tills han gör något. De sa jag till maja. Man känner sig själv, men inte andra, de är de som är jobbigt. Men, Best of luck :) Vi har hållt i 2 år nu!

2009-09-20 @ 15:05:01
Postat av: Nathalie

gillar din blogg! och jag tycker du ska lita på din pojkvän, träffade honom i magaluf och alla andra GG killar och kan säga som så här: chris är en mkt trevlig kille och han stötte inte på några tjejer! :) Håll fast till honom, ni ser så söta ut tsm!

2009-09-20 @ 16:28:44
Postat av: Lotta

Strunta i vad alla andra säger Sötnos! Det är garanterat bara avundsjukan som visar sitt fula tryne.

Jag tror att man själv känner vad som är rätt eller fel. Så strunta i vad andra säger & kör på det du känner är rätt i hjärtat.

2009-09-20 @ 20:17:06
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: L...

jag har varit precis i din situation då alla runt omkring bara vill förstöra, man blir så frutkansvärt less! MEn lyssna aldrig på andra, utan lyssna på ditt eget hjärta.. Du kan ju alltid adda msn om du vill prata mer, står i fältet där uppe..

Kram..

2009-09-20 @ 20:50:35
Postat av: Gammal magaluf worker

Synd du inte kände honom tidigare år hjärtat.

Alla var nog sjukt misstroende när ni skulle ha ett förhållande där, inklusive mej själv faktiskt..

Men så som han betett sej hela säsongen tycker jag visat sig att han är redo för ett förhållande. Nu vet ju inte jag hela storyn, men vi som sett honom utifrån i baren tycker det är ganska tydligt att han bara haft ögon för dej =)! Men klart det är jobbigt att dejta någon med ett känt ansikte som många tjejer är på. Jag som sett honom under mina 2 år är nog lika förvånad som han själv över att han fallit för en tjej. Låt inte din osäkerhet förstöra det ni har. Folk kommer alltid vilja förstöra för att få det dom inte kan. Var glad ist att du har en kille som tycker om dej. Och om han med sin bakgrund väljer att hålla sej till en tjej är det nog på riktigt för honom =)

Ni är ju det sötaste paret man sett nere på den annars så sunkiga ön ;)

kram

2009-09-20 @ 23:04:20
Postat av: Anonym

Nej ni ovan vet inte hela storyn. Jag kan berätta.

Johanna "Baribie" är tyå Magalufs största skämt, folk skrattar bakom hennes rygg när hon går. Hon har trallat runt den där ön med hennes Thalinads Gucci å hennes fula jävla playboy brallor, men okej, du har varit ngt att skratta åt å de tackar vi för. När de kommer till Chris så ska du vakna lite. Han har mer järn i elden än vad du tror. Han får inte tjejen i Sthlm då hon har kommit på vilken jävla dubbelspelare han är så han nöjer sig med dig, med dig som inte hajjar bättre för att du är så jävla blåst. Mycket pinsamt att du inte har mer självinsikt än detta. Lycka till!

2009-09-22 @ 08:19:05
Postat av: Anonym

Om du är så säker på chris varför detta inlägg?

2009-09-22 @ 08:22:50
Postat av: A

är det inte lite onödigt att hålla på som du anonym gör? Låt henne vara folk som du visar bara hur dåligt självförtroende du själv har som måste hålla på klanka ner på andra människor för att må bättre själv. Typiskt exempel! Låt henne vara och sköt ditt eget liv!

2009-09-22 @ 12:26:32
Postat av: angelica

Ja man kan ju undra varför den här svartsjuka bruden bryr sig.Tycker du ändå illa om Johanna varför tar du dig tid att skriva på hennes blogg och överhuvudtaget skriva? Om Chris ändå inte är något att ha för han vill ha fler...varför bryr du dig då?Det låter mest som du är avundsjuk på Johanna för han väljer henne framför dig och bara henne!!

2009-09-23 @ 12:38:27
Postat av: haha

hahahaha, de va roligt o läsa dessa kommentarerna ;D kan ju tillägga att de är samma sak i sverige ;) folk skrattar ÅT bruden inte med henne.. så fruktansvärt ful, ingen stil och VILL se ut som en barbie.. ett gaaaaaanska stort irritationsobjekt i ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSA

2009-09-24 @ 15:02:33
Postat av: Sandra !

Nej men nu jävlar vad är problemet ? Jag har träffat Johanna nere på Magaluf och om du säger att hon är ett irritationsobjekt så vet du inte ett skit ! En grymt rolig och trevlig tjej.. Vad spelar det för jävla roll vad man har på sig ? Slår vad om att du inte är för snygg du heller men om du tycker att de enda som spelar någon roll är hur man ser ut så kan du ju ta och skicka en bild på dig så vi andra också får oss ett gott skratt.. man ju undra vad du har innanför pannbenet !? Du verkar ju mest bete dig som en förvuxen bebis ! Finns säkert många som tycker du är ren skit också!

2009-09-24 @ 23:06:58
Postat av: Linus (på linjen)

Lille "söte" anonym!!

För det första skulle du lära dig att stava eller du var hög då du skrev kommentaren? Så var det nog.

Sämre stavning och meningsbyggnad har man ju sällan skådat.

Att du sedan inte hade något av intresse att läsa i din kommentar var ju bara att förvänta!!



Tycker verkligen att du ska satsa på en charmkurs.

Eller en trevlig hobby!

Samla stenar eller måla tavlor kanske??

Kunde inte det vara något för din vidare utveckling!!??

Eller vad tror du själv??

Bara ett litet råd på vägen.

Lycka till!!

2009-09-25 @ 11:35:55
Postat av: Linn

Hej Johanna! Kul att läsa din blogg och veta att du haft det underbart på din resa. Ser också att du träffat dig en man hihi ;D Jag fick även se en massa sjuka kommentarer som "någon" har skrivit. Bry dig inte, det är bara du och din kille som vet att det ni har är äkta. Är glad för din skull gumman. Btw, till den anonyma personen vill jag bara säga att Johanna är riktigt trevlig, söt, rolig tjej och har en sjukt söt klädstil. Det låter mer som att du avundas henne. Bara lägg ner för det börjar bli pinsamt för dig. Skäms nästan på din bekostnad. All kärlek till dig Johanna. Många kramar

2009-09-25 @ 23:49:13
URL: http://linnfogelberg.blogg.se/
Postat av: en tjej bara

oj du.. läste en sak på FB.. asså ursäkta men den där tezz får ju fan ge sig. jävla äckel slampa hur hon kommenterar allt om han o är asjobbig och pinsam. stå på dig bruden och tål ingen skit! garva åt henne istället hon e så ful ändå så:) kram på dig

2009-09-26 @ 00:53:34
Postat av: Tezz

Till en tjej bara. Men ursäkta mig. Säger att ja är äcklig. Jag gör inget fel emot johanna. Ja ha inte tänkt att förstöra nått. Tycker bara att de va väldigt omoget av dig att skriva så här som du gjorde nu. Ja kommentera inte alls allt om chris. Ja tkr att chris verka vara en toppen kille. Rolig att snacka med som vän. Plus att johanna verka vara en fin tjej. Så ja tkr att du ska sluta snacka skit om mig. För ja har inget gjort. Fatta inte hur tjejer orka bryr sig om andra hela tiden när dom inte vet nått. Sköt er själva. Jag tror att johanna kan tycka och tänka själv om saker och ting. Hon har faktiskt en hjärtna som vi andra ha. Om hon tkr att nått är fel så säger hon nog till själv. Gulligt att ni bryr er mig gör de på rätt sätt nästa gång.. Och en sak bryr er inte om johannas och chris förhållande om ni inte har nått vettigt att komma med. Allt ni skriver att hon inte kan lita på chris eller allt annat trams håll de för er själva. Går och förstör för er själva i stället.

NI är bara pinsamma och omogna..



Kram Tezz

2009-09-26 @ 01:07:16
Postat av: Lotta

Men herregud vilka idiotiska människor det finns här. Anonym.. vad är ditt problem? Jo, inget annat än ren & skär avundsjuka! Jag känner inte Johanna, har bara träffat henne ett par ggr.. men det ggr jag träffat henne har hon utstrålat en otrolig charm & hon har verkligen en underbar personlighet.

Liten, blond & söt.. sticker det i ögonen kanske?

Folk som skriver sån skit är det helt enkelt bara synd om.. Så ta nu & skärp dig & sluta kasta skit på henne, det blir bara patetiskt!



Har folk förresten hört talas om att man kan förändras när man träffar den rätte?



Jag har sagt det förr & jag säger det igen.. detta handlar om ren avundsjuka.. antingen på Johanna, Chris.. eller båda delarna.



Johanna.. fortsätt bara att vara den söta lilla rosa tjej du är idag.. & strunta i alla no-lifers!

2009-09-26 @ 13:31:32
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: yohanna

Jag är så glad för din skull gumman. Att du hittat Chris :) Måste bara säga att jag skrattar åt dom anonyma kommentarerna. Jag vet att du inte bryr dig, och det ska du inte heller. FEGA JÄVLAR som inte ens vågar stå för vad dom tycker och tänker. Skrattretande, haha! :)



Saknar dig, min lilla bariedocka ;) <3

2009-09-29 @ 17:35:06
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjejen tog bort kommentaren dær hon blev avsløjad att varit otrogen med erik på e4an, och chriss portade henne från beachcluben ;)

2009-10-01 @ 11:40:26
Postat av: Anonym

chris hade sex med caroline sod (facebook) grupp 5 under erat så kallade förhållande i somras :)

2009-10-12 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!