Snabb update

Tillslut..fick jag tillbaka mitt älskade internet! Puh, klarar inte av o vara utan dig..
Mitt modem gick sönder förra veckan då jag skulle dammsuga o välte ner det i golvet. *klumpigt jag vet*

Lördagskvällen var supermysig..chrissi åkte in ill borås o jobbade o jag var hemma med hans mamma och pappa o drack vin :) vilka underbara föräldrar! o nej, jag tänker inte sluta tjata om det..dem är ju verkligen hur mysiga som helst! kram på er o tack för en mysig kväll :)

I söndags åkte vi tillbaka till helsingborg.. tog inte mer än 1½ - 2 timmar ner, så de va skönt.
Vi satt hela vägen o lyssnade på musik som påminde en om när man va yngre. För en sådär 5-6 år sedan.. skönt att drömma sig bort, med musik kan man verkligen försvinna i tiden! Ibland önskar vi nog alla att vi är små o bekymmerslösa igen..om så bara för en stund.
Sista biten fick racer-jonna köra..chris satt bredvid, vit i ansiktet bad han mig o sakta ner. Men icke ;) har han gett sig in i leken får han leken tåla. haha, nej men jag är lugn..faktiskt :)

Tack för svaren ang laktosen, det var givande. Jag ringde vårdcentralen och fick som svar att jag skulle komma o göra ett blodprov. Vilket i sin tur skulle utvisa vad problemet var, det behövde ju inte vara intolerans eller allergi utan räckte med att vara överkänslighet. Jo, visst..de förstår jag också :) fast hade ju varit skönt at veta liksom..

Nattinatti.. (skulle eg publicera detta igårkväll då servern va nere)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!