Vart fan va vakterna, undrar jag?

Tur att inte rockbandet MUSTASCH har skämt ut sitt liv idag på matchen.. Jag stod i baren hela dagen, och under mina 9 timmar på jobb förstörde dem åtminstonde 3 av dem! Herregud, vilka jävla rå-töntar! Allvarligt talat, ofta man står och SPOTTAR IS innanför baren, häller ut hela sin ölflaska över kassan, står och skriker att man vill knulla bartendern så hårt och hur jävla schysst uttar personen har.

Jag stod med en yngre och lite oerfaren tjej innanför baren, hon blev helt förskräckt och var tvungen att gå därifrån.. Jag brydde mig inte speciellt mycket mer än att bara bli jävligt trött och irriterad.
Snälla väx upp! Nej, så jävla SKÄMMIGT!


Han längst fram i röda tröjan var absolut värst och
garaterat äckligaste personen i hela bandet.. usch! ÅK HEM, SÄGER JAG!


Kommentarer
Postat av: Angelica

när alkoholen går in går vettet ut... de största svinen är kändisar.. :O

2012-03-27 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!