Sleepover

Stannar över hos min bror och hans flickvän inatt, eftersom det är på Jägersro jag jobbar imorgon.. Kändes bara omständigt att ta sig hem och sen tillbaka till Malmö igen några timmar senare..

Ni som inte hänger med, jag har alltså fått jobb idag på ett bemanningsföretag som inriktar sig just på hotell & restaurang-branschen. Så det är liksom lite 'Manpower' över det hela, dem anställer mig och sedan anställer företagen dom som i sin tur då skickar mig som servitris/kock/bartender, vad som nu kan behövas till just det företaget vid det speciella tillfället. Så spännande är det serni :)
Nu blir det en shoppingtur på stan, pusseli pussela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!