Mysig dag

Varit en fantastisk dag.. imorse var jag och fikade hos min söta lilla farmor, hon är bara för himla söt! När jag ändå var i närheten så gick jag inom och hälsade på min pappa och frågade om jag fick låna hans bil. Bara för att åka och tvätta den åt honom som en överraskning :).. Sedan en PW på 20 min tillbaks till stan för att träffa söta Lina.. Efter några härliga timmar på stan gick jag hem för att umgås med Mister Sötnos och min lilla ängelkatt. Sen spenderade vi resten av kvällen tillsammans och bara myste ♥ tomorrow we're leaving for the Sherwoods :)


Väldigt hot-hot gryta som jag slängde ihop av lite kyckling, morötter,
lök, chilisås och chilipulver. Blev ganska gott ändå, om man har vatten i närheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!