Kärlek när den är som bäst..

Aaaaahhhh! Jag har blivit bjuden på BRÖLLOP! Gaaaalet! Min lilla Johanna ska gifta sig, jag kan typ inte fatta det! Helt fucking crazy! Och jag är så otroligt glad för hennes skull! ♥ Gud, det ska bli så spännande.. jag älskar bröllop och har alltid gjort. När jag var liten var jag brudtärna på mina föräldrars bröllop, men jag var inte mer än några år så jag minns inte. Och sen har jag jobbat några bröllop, men faktiskt aldrig själv blivit bjuden på ett så detta blir första gången! Jag är jättepirrig! :) Ett sommarbröllop dessutom, så vackert.






Helt underbart ♥ ..


Kommentarer
Postat av: yohanna

aww, vad gullig du är gumman! :D <3

2012-03-20 @ 11:52:52
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!