Tur att inget hjälper..

Efter en heldag tsms med älskade pappa då jag har hjälpt honom att rensa ut hela hans garderob o någon datorgrej som han inte förstod, dessutom fylla i lite papper som jag var bättre på att formulera än han (tydligen?).. Så hjälpte han mig också med att fylla i mina äckliga försäkringspapper som (förhoppningsvis) för sista gången skickas. Trött jag blir på dagens försäkringsbolag! Dessutom provade jag att ännu en gång ringa min fittiga hyresvärd som vägrar göra vid min frysbox till lägenhet. Snart finns det inte mycket mer jag kan göra än o gå upp i rätten.. Tyvärr..

Anyway, nu ska lilla superwoman ska nu hem till mamma på myskväll o spamys i förhoppning om att bli lite mindre sur o tvär :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!