Questions

Det finns saker som inte går att ändra på. Människor gör misstag. Vissa med flit och andra inte alls. Sen finns det den vita lögnen. Och den stora, medvetna lögnen. Jag tror, att är man en gång kapabel så kommer det alltid att förbli så. Så varför förlåta något som kommer hända igen? Och igen och igen? Och som redan har hänt tusentals gånger? Livets stora gåta, älska glömma och förlåta..
Min stora fråga är, kan man förändras? Och bli bra när man en gång varit dålig?
Mitt hjärta brister snart, jag vill inte tro att jag vet svaret på denna frågan.. Även om jag nog tyvärr redan gör det :'( and maybe it's for the best..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!