Laga hål

Aaargghh!! Jag ska strax till tandläkaren o laga ett hål för första gången i mitt liv, är lite rädd faktiskt. Inte gjort något speciellt hos tandläkaren förutom vanlig rutinkontroll på flera år. O innan dess var jag där ofta, drog ut tänder titt som tätt, både permanenta o mjölkisar! Dessutom har jag haft tandställning o allt möjligt! SÅ egentligen borde jag ju inte vara så orolig, är ju ganska van vid att ränna hos tandläkaren.. Men när man har en kille här som skrämmer upp en är det inte så lätt att inte vara det. Speciellt eftersom man aldrig gjort det förut.

Men att dra ut en tand borde ju vara lte värre än att laga ett hål? Eller?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag va hos tandis idag och fick veta att jag har 2 hål som måste lagas :( inte kul för en studentplånbok meen ont gör det inte:)

2012-01-16 @ 14:27:05
Postat av: Johanna

Ne fyyy! Men varför har du inte försäkring, baby? Kostar typ 40 kr i månaden :) Då lagar man gratis!

2012-01-16 @ 15:01:30
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: sarah

Inte vart hos tandläkarn sen jag flyttade från helsingborg och då var jag ju under 20. plus att jag tydligen inte finns med i försäkringskassan nu heller så allt är bara struul

2012-01-16 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!