Filosoferar

Godmorgon! Här sitter jag med en stor kopp kaffe och filosoferar på vad jag ska göra med livet. Hm, vad är egentligen mitt drömyrke? Hur ska man kunna veta de egentligen? Jag har ju alltid varit en restaurangmänniska, o tro mig det är som ett gift.. hur ska man någonsin kunna sluta? Betyder detta att jag har ett beroende? :)
Nej men jag har funderat lite, jag älskar ju människor. Och jag älsakr o umgås o prata framför allt. Borde då inte kurator o socionom vara något för mig? Funderade ju ett tag på chef.. haha, men allvar? Kan ni se mig som chef? Jag kommer ju va världens bitch :D! Inte för att de skulle vara meningen eller så, men de hade nog bara blivit så tyvärr..
Ja, herregud.. nog snart dags o ta tag i sitt liv, känner jag. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!