...

Jag vet att ni saknat mig

..men jag har bara behövt lite tid för mig själv för att få perspektiv på saker och ting. Inte för att jag skriver i min blogg för någon annans skull än min egen, men för att det jag skrivit där har satt käppar i hjulet för mig själv. Vissa personer läser min blogg som inte borde det och försöker sedan uttnyttja det emot mig. Jag visste inte att det fanns så elaka människor, men där fick jag för dum blondin.

Jag har iallafall kommit fram till att jag ska försöka skaka av mig det och inte bry mig, för är det så att dem lyckas göra livet surt för mig så lovar jag att någongång och någonstans kommer dem att få tillbaka med samma mynt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!