Broken heart or broken glass?

Nu har dem varit här o stökat runt en del.. men jag somnade om gott ändå :)
När jag vaknade var dem borta och min vovve tavla låg på golvet i tusen bitar, tack för den! :'( Det är ju verkligen en utgift jag inte hade planerat att lägga pengar på just nu..
Är hemma hos min mamma på fika nu, mums, men ska strax ska jag åka ut till Väla för lite små secret missions :) Bland annat inhandla en liten fin present till helgens lilla födelsegris E och en till A-K vars fina ljusstake jag råkade välta ner så den gick i en miljon bitar :s suck, alltid lika smidig..
Xo xo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!