Yummy!

Godmorgon på er :) va meningen ni skulle fått en inlägg igårkväll, första från telefonen :) men blogg.se appen verkar inte fungera som den ska, så jag kunde inte ladda upp allt jag skrivit :s Någon som kanske vet varför eller om jag gör något fel? Det står "Kunde inte ladda upp bilden. The requested timed out" .. Hmm..
.
Anyhow, vi hade en jättehärlig kväll jag & Malin.. Vi lagade en jättegod middag bestående av spenat tagliatelle med kräftstjärtar, dill och chili och till dessert en ljuvligt smarrig chokladkaka. Mmmmm.. Och som gräddet på moset en plusmeny full av skvaller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!