Arbetsintervjun

Jobbintervjun gick strålande. Dock var det en alldeles för liten tjänst för mig, endast 5-15 timmar i veckan. Jag visste inte ens själv de va en så liten tjänst, varför sökte jag den liksom? :s Det är ju knappt en dags jobb i veckan?
Så eftersom det var en gruppintervju så var där många studenter som verkligen behövde jobbet mycket mer än mig och var med lämpade eftersom det endast gällde helger, eller tillochmed varannan helg och inte en heltidstjänst som jag hade tänkt mig. Så trött o gå på timmar här o timmar där o pyssla o planera så det går ihop. Suck, känns som de är de enda jag gjort sedan jag började inom restaurangbranchen för 6-7 år sedan.

Så antagligen kommer jobbet gå till någon av dem, eftersom dem både kostar mindre än mig och kräver färre timmar :) Men de gör ingenting, jag är jätteglad iallafall och dessutom har jag lite andra planer i kikaren framöver.. Men jag tyckte de va jättekul o få gå på intervju, som sagt många år sedan sist :) hahah, känner mig som hundra år när jag sa så! O dessutom träffade jag en jättetrevlig tjej på intervjun som va hur gullig som helst. Allting har något gott med sig har jag hört :)

Nej nu ska jag titta på dokumentären om Withney Houston, puss på er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!