Tidigt besök

Imorgonbitti ska Jonnas klocka ringa tidigt tidigt tiiidigt! bip bip bip klockan 06.30 (!) Mm, detta för min 'kära' hyresvärd äntligen bestämt sig för att skicka hit lite vettiga människor som äntligen gör någonting åt min iskalla kyla. Två snickarkillar som ska klättra upp på min vind, och lägga i någon sorts fyllning som tydligen ska hjälpa min lägenhet at hålla värmen. Hm.. jag är lite skeptisk för jag tror att det behövs göras så mycket mer än det, men allt är bättre än inget så jag är glad! :)




Denna lilla luckan ska någon människa kunna krypa in i,
hoppas dem har räknat med det o inte skickar hit någon tjockis :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!