Söndagspromenad

Jag & Johanna hade mysigt igår, like allways när vi umgås ♥ :) Det blev kinamat tsms med Johannas kusin Kenni, hans flickvän och två tjej kompisar till henne, och två andra snubbar.. hahah, jag är ju bara sämst på namn :) . Vidare till Utposten, Moggan och slutligen Tempel. Men vi gav upp redan 03 för de va så sinnes mycket folk så man nästan inte kunde andas! ingen av oss hade ju en tanke på att det var lönehelg.. Jaja, en himla mysig kväll hade vi i alla fall :) Men inte blev det många timmars sömn inatt, av diverse anledningar. Men hurtig som jag är gick jag upp på långpromenad vid 11 i morse. Behövde få rensa mina tankar.. och det var jätteskönt för vädret var ju helt underbart, kändes som vår i luften och jag hörde fåglarna kvittra. -
Tack solen, du gjorde min dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!