Resekost

Mmm.. Pastasallad med kyckling & coca cola..

Liite för mycket ost kanske men den var faktiskt helt okej ändå, och mätt blev man..


Har faktiskt varit åksjuk för första gången.. nej förlåt, andra gången i hela mitt liv idag. Och det var fruktansvärt!! ;( Men som tur var hade jag en söt liten själ i sätet bredvid mitt som också hade samma problem - och var väl förberedd med både piller, tuggummin o vristband. Så hon delade hjärtligt med sig till mig. Vilken underbar människa va? Gud, jag trodde knappt att det fanns några sånna kvar i denna hemska världen, men tydligen dyker guldklimparna upp där man som minst anar det.


Jag fick i vilket fall som helst vristband som jag skulle sätta tre fingrar upp på handleden, med en liten kula som skulle ackupunktera någon grej som skulle göra så att min balans blev bättre o illamåendet försvann.. Och ett tuggummi som var det absolut bästa jag någonsin ätit, man blev för de första helt avdomnad i hela munnen och från att ha mått spy-illa mådde jag helt plötsligt efter bara några tugg helt superbra från ingenstans. Jag rekomenderar verkligen dem två sakerna från botten av mitt hjärta, Sea band hette vristbanden (kan även lindra illamående vid graviditet) och Calma hette tuggummina och båda finns att köpa på apoteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!