Nya linser

Har precis varit på Väla o hämtat ut mina nya linser! Jag hade ingen aning vad jag hade att förvänta mig, eftersom sist jag var hos Optikern så sa hon vi skulle beställa hem lite olika så jag skulle få testa på vilket som passade mig bäst. Detta då eftersom jag haft väldigt mycket problem med mina månadslinser, både fått ögoninflammation, linsen har fastnat på hornhinnan, det har varti väldigt torrt och irriterat, högerlinsen har vridit på sig o gjort att jag fått alldeles suddig vy osv osv..
.
Därför skulle jag denna gången få testa på både 1 dags och 14 dagars linser för att se om det kommer matcha mig o mina ögon bättre.. Jag har nämligen ett sorts synfel på ena ögat och ett helt annat på vänsterögat. Därför jag fick så många paket :) Hihi, kändes nästan som julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!