Great weekend

Har varit en underbar helg! Jag har bland annat varit på kalas, spelat Boule (!) för första gången sedan jag var väldigt liten, umgåtts med nära o kära, fryst ihjäl lite i -20 grader (som det är där jag befinner mig just nu) men sålänge man håller sig inne är det varmt o skönt :) haha, uppenbarligen är jag långt ifrån min lägenhet..


I festlokalen innan allt folk kom..


Jag spelar Boule för fulla muggar! Roligast var att jag vann hela tiden, o tillome mot oldiesarna som spelat i 15-20 år, hihi! Ja, man ska ju ha talang för något ;)

Nu ska jag strax ta bussen hem till min iskalla lägenhet igen, min hyresvärd har visst skickat dit några snickare som ska göra något som varken kommer göra från eller till på värmen. Men som hyresgästföreningen säger, sålänge han gör någonting så kan vi inget göra. Fuck off and die liksom, dem fattar väl att han bara skickar dit lite olika folk för att få tideno  gå så han slipper renovera, för snart är det ju för fan sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!