Försvunnen?

Ursäkta mig men blogg.se har ju ändrat helt totalt. Eller är det kanske barta i min webbläsasare? Har nyligen bytt till Google Crome, men de borde ju inte vara orsaken? För knappen som man tryckte på för att publicera bilder förut, finns ju inte ens kvar? Man kan inte lägga till länkar, få stilen i fet, kursiv, understruken eller något alls! Hela raden är borta som brukade finnas ovanför inläggen? Hur lägger man in bilder nu, någon som vet det? Först inga mellanrum i inläggen längre o nu detta.. O dessutom fungerar inte appen som den ska! Suck, jag blir så less.. läge o byta ut blogg.se snart..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där är en ikon man kan trycka på tror det står ändra redigerare längst till höger under där du skriver ditt inlägg tryck där så får du fram hela den raden med allt med bilder osv :) hoppas du förstod min beskrivning haha :)

2012-02-26 @ 18:58:26
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om att jag varje dag kör en dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400/600 unika läsare/dag och har även andra tävlingar så passa på att gå in och anmäl dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas får en underbar dag!

KRam

PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)

2012-02-26 @ 21:35:49
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Johanna

Tack så mycket Helena! Du verkar ha koll på allt när de kommer till bloggar du! :)

2012-02-27 @ 18:32:50
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Helena

haha njae inte allt men mycket ;p man lär sig rätt mkt när man sitter och gör design och letar halvt ihjäl sig på nätet haha ;)

2012-02-27 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!