Home sweet home

Tillbaka i 'kylskåpet' igen efter 3,5 timme på buss.

Varför åker du buss och inte tåg, frågar många? Mitt enkla svar är att mina senaste tågresor har gjort mig så sjukligt besviken, har det inte varit förseningar med dålig information och okunnig personal så har det varit nerfallna ledningar och dåliga ersättningsalternativ. Eller också så för att det funnits folk som sitter med sina telefoner o pratar så hela tåget hör och stör, eller så är det kallt som sjutton, obekväma stolar, dyra biljetter och dyrt internet, ingenstans att ladda telefonen på osv osv. Med buss däremot, och då åker jag ingen annan än Bus4you, så är det überlyxiga fåtöljer till säte, gratis internet, billiga biljetter, bra information, lätt att boka, varmt o skönt, folk somnar av all lyx så dem håller sin käft stängd under turen.. ja, helt enkelt allt som ett tåg inte har - de har bus4you! Mm, ett litet tips såhär på onsdagskvällen, det bjuder jag på! :)

Det är ganska skönt att vara hemma igen trots kylan, så tycker jag ju om mitt lilla krypin.. Som tur är han jag ju mina små gråa kompisar här hos mig :)


Brrr.. Vad skulle jag gjort utan er? ♥


Kommentarer
Postat av: Lina Saade

Det blir tyvärr inte mycket bloggande nuförtiden :/ ska bättra mig :) ja absolut får vi ses snart. Jag flyttar tillbaka till min lägenhet om ett par veckor så då bor vi nära varandra igen :) kram

2012-02-08 @ 20:06:52
URL: http://linafatema.blogg.se/
Postat av: Lina Saade

Det blir tyvärr inte mycket bloggande nuförtiden :/ ska bättra mig :) ja absolut får vi ses snart. Jag flyttar tillbaka till min lägenhet om ett par veckor så då bor vi nära varandra igen :) kram

2012-02-08 @ 20:07:47
URL: http://linafatema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!