Blekt skönhet

Sitter här i sängen med massa kliande blekmedel i håret (som mister C har satt i till mig), ichyichy och sjukligt störande.. Kände tiden var tvungen o gå lite, så kunde ju lika bra slänga in ett blogg inlägg :) Vad ska jag då skriva om? Suck, ingen aning.. så jäkla svårt och koncentrera sig när det kliar så frukansvärt! Aaahhh!! 

Ne men då berättar jag väl att börjat spela WORDFEUD (haha, jag vet.. soo last year) Men anyway, jag heter Prinsessdockan om ni vill adda mig :)

Dessutom vill jag till mina vänner säga att ni är för himla underbara! :) puss på er!
Nej nu kan jag inte sitta här längre, får myror i brallan måste diska eller något mer upptag-ande för jag flippar snart!


Kommentarer
Postat av: yohanna

Jag la till dig på Wordfued! Tror aldrig jag tröttnar på det, haha!



Är "C" Chris?? :)



Miss u

2012-02-16 @ 09:58:19
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!