Ny gelé!

Köpte en ny gelé idag, Pink standard gel som är grym att bygga naturella och franska med. Provade på lektionen vi hade idag, och det blev så himla snyggt! Dessutom mycket enklare och smidigare att jobba med om man jämför med den genomskinliga dryga varianten. Tycker jag. Dock inte om man ska ha glittertippar förstås, men så långt har jag inte kommit i min utbildning ännu :)

Dessutom hade söta Sabine med sin systemkamera och fotade när jag gjorde franska på Annette, 
så bilder på det kommer upp så fort hon skickar dem till mig!



Den till höger är ny.. svindyr va den, men lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!