Andratx

Idag bjöd Richardo & Karin med mig, Chino och Chrissy till Andratx. Det var otroligt längesedan jag njöt så mycket av precis allt vad en dag kan erbjuda. Det skålades i champagne och den femstjärniga maten var utsökt, sällskapet trevligt som alltid och platsen, utsikten och vattnet helt helt förtrollande. Ni ska få se på bilderna lite längre ner, det går liksom inte att förklara med ord hur vackert det var.. Knappt ens med bilder..

Enjoy the moment
, det var verkligen vad jag gjorde varje sekund av min vakna dag idag. Lite bilder..




Rosé Moët, mmm inte helt fel..






Kommentarer
Postat av: Elinor

aw alltså, ni två är så jäkla fina ihop! :)

hoppas ni verkligen lever livet till det yttersta!

Sköt om dig Johanna, vi ses nästa sommar!

Puss&kram

2011-09-23 @ 19:51:51
URL: http://eelilicious.blogg.se/
Postat av: kitte

WOOOOOOOOWWWWWW ! fick en rysning när jag såg bilderna. så jäkla fint ! men shit, att du får uppleva allt detta ! Ohhså avundsjuk, får verkligen ta en fika när du kommer hem <3

2011-09-23 @ 19:54:17
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/
Postat av: Morau

Åh vad fint och mysigt:)

2011-09-23 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!