Mutant-fest!

MUTANT-tema igår, som slog alla rekord! Shiet.. festen var på höööög nivå när jag o Ina rockade Stora baren! Ina med sitt röda hår o alldeles blå över hela kroppen, o jag var djävulens dotter alldeles röd och eldig över hela kroppen.. Whoop whoop!

Raven o Devilichious!


Dr Snusk Clown, Silversurfer, Wolverine o Venom


Mutant-Munken !!!!

Ps. har tyvärr inga bilder eftersom vår bästaste fotograf Richard har åkt hem till Sveirge :( o min kamera är ju tyvärr stulen.. så hoppas de få bilderna från vår förra mutantfest gick bra ändå?


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har en fråga angående att jobba utomlands.

Har du gått barskolan nere i magaluf och fått jobb utifrån det eller hur hamnade du nere i magaluf?

Och om man själv skulle åka ner till magaluf eller något annat ställe vet du om det är lätt att hitta jobb eller hur ligger det till?



Har följt din blogg nu ett tag och jag gillar den jättemycket! Tacksam för svar :)

2011-09-03 @ 13:28:32
Postat av: Johanna

Hejsan Ida! va roligt att du läser min blogg, hur hittade du mig då? Jag skriver ett inlägg med svarar på din fråga :) <3

2011-09-03 @ 19:41:26
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!