Borta bra men hemma bäst

Hem ljuva hem.. nu har vi anlänt till Sverige. En liten skojig sak tyckte jag var att både jag, Chino o Chrissy åkte samma dag, men vi åkte med tre olika flygplan.. Jag & Chino med SAS men olika tider, o Chrissy med Norwegian.


Anyways.. tänkte säga att jag har ingen mobiltelefon att nås på ännu eftersom den ju blev stulen i inbrottet, men ska lösa det så fort jag kan nästa vecka.. Så ni som vill nå mig får antingen skriva till min facebook eller här på bloggen framöver. Har ett hemtelefonnummer men ni som vill ha det får mejla mig. Pusslove ♥

Kommentarer
Postat av: ina

Hej hjärtat! aw vad du är söt, ska ordna en länk till dig med finaste :)

Nej jag kan inte :(( Leijon o Lee har pratat med mig men nästa helg är det redan 2 som är lediga så kan inte :// <3

2011-09-25 @ 16:09:01
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!