Kaos i karusellen!

2 days to go.. o jag känner mig som et totalt kaos hela jag! Började packa idag iom allt strul dem senaste dagarna, men de känns som jag har med mig alldeles för mycket och samtidigt på tok för lite! Vet knappt vart jag har rumpan min i allt stök hemma i lägenheten! Såklart gick mitt modem sönder nu mitt i allt, så har varken hemtelefon, internet eller tv-kanaler att titta på. Mindre roligt! Kan ju inte ladda ny musik på mp3n så har bara några få låtar. Sen har mamma flyttat till en ny lägenhet så hon har packat hem alla mina super gamla saker jag haft hos henne i hundra år - i min lägenhet, just nu när jag redan är så snurrig! Sen är det alla kopior till försäkringsbolaget som ligger överallt! Sen har jag fortf inte hittat min drömdator och drömkamera, så ingen laptop eller kamera kommer jag ha med mig till USA (förmodligen kommer jag iallafall ha med mig dem hem därifrån istället).. Var förresten på NetOnNet idag o skulle köpa en kamera (tredje försöket) hittade fyra stycken som jag gillade - o ingen av dem hade dem på lager! Ne, men vad trodde jag egentligen?? Pfft! Dessutom fick jag en avi om att jag skulle hämta ut en ny mobiltelefon på Telenor förut, blev ju hur glad som helst o rusade till butiken - Men tror ni då inte söta lilla Jonna hade glömt tänka på självrisken??? Nejmen hoppsan, där gick 600:- på en trött telefon som jag redan blivit bestulen på! Dessutom hittar jag inte min amerikanska mobil så får väl köpa en ny därborta med! (Amerikanska simkort är mycket större än Europeiska så kan inte använda vilken telefon som helst) Sen ser jag att jag redan fått världens utväxt trots jag blonderade mig för typ 2-3 veckor sedan! Åkte till Väla för att få tag i två saker idag, ett par regular jeans och en svart simpel kjol.. var inne i minst 10 butiker men tror ni dem hade vad jag ville ha? Nä.. behöver jag ens fortsätta? Allt som inte ska hända händer alltid när det är som mest olämpligt! .. Suck o pust! Menmen, det löser sig nog :) Allting löser sig med lite positivitet :D!

Någon som har sömnpiller till mig imorgonkväll förresten? Har haft så sjukt svårt o sova den senaste veckan :/.. Mjo, kanske är det för att jag är van vid en stor saknad klumpeduns vid min sida? Men ändå :) - neep to sleep before my trip! Pusseluss, vi hörs om en stund.. nu måste jag kila iväg o hämta ut ett paket på posten innan dem stänger!

Du är saknad, lilla tokpetter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!