Outsiders

Hej här är jag igen! Jag sov typ hela tågresan.. skönt faktist :) Först en timme från Borås till Göteborg sen två från Göteborg till Helsingborg.. Så nu kommer jag väl inte somna inatt bara för det!

Såg ni förresten Outsiders förut? Kvinnor som har skägg o killar som har mus? Herregud, va läbbigt.. Fast jag gillar outsiders, det är så underliga människor med :) man kan typ inte förstå hur dom tänker! Som förra veckan, var det människor som också trodde dem va födda i fel kropp, men dem va inte övertygade att dem va kvinna i en manskropp eller tvärtom nej dom trodde dem va DJUR! Herregud, kom o hjälp mig liksom..

 
Mannen med vaginan
-Fast det syns verkligen inte att han föddes som tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!