Myspys!

Dem bara lurades, det var visst fint väder idag! Tji fick alla som var ute igår o söp sönder sina liv, o sov bort hela dagen idag.. Medan jag var uppe redan klockan 8 imorse o hjälpte Chrissy rodda barerna, sen frukost på stranden o upplevde en helt underbar stranddag. Börjar bli väldigt brun nu efter bara tre dagar på stranden :)

Strax kommer Chino & Armin på besök i vår lyxvåning ;) Vi har köpt hem så vi ska bjuda på Mojitos ute på terassen. Vi har ju en mysterass som består av typ en jättestor "säng" med massa kuddar i, o en fontän vid sidan av. Sen ovanför är det typ en hylla som man kan ställa sterainljus så det bli ännu mer mys. Ska se om jag kan ta en bild senare o visa er. Dem andra ska ut sen, till Mansion men jag tror jag hoppar ikväll, inte alls sugen..



En kvällsbild från hamnen 5 minuter från våran lägenhet..


Kommentarer
Postat av: Ina

Bildeeeer!! E så avis på dig hjärtat :))

2011-10-27 @ 02:48:32
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/
Postat av: Morau

åh jag vill mä ha bilder gumman :D fan vad kul du verkar ha!!! hade sååå gärna velat komma o hälsa på! miss you <3

2011-10-27 @ 09:29:48
URL: http://www.nattstad.se/morau

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!