Made my day

Varit en underbar dag, mycket bättre än förväntat! :) Solen har strålat och folk har varit fantastiskt trevliga.. Det kom tillomed fram en dam o pratade med mig om allt o inget. Sen såg jag henne 2-3 timmar senare, då kom hon fram till mig igen o sa:

"Ursäkta. Jag vill bara säga en sak till dig. Du vet ibland kan man ju vara ledsen och nere men efter att jag pratat med dig förut var det som alla mina bekymmer försvann och jag bara blev så himla glad. Du är en sådan glädjespridare med din livenergi och ditt strålande leende. Så söt och rar. Tack så mycket för att du gjorde min dag"

Jag gjorde hennes dag, inte för jag vet vad jag gjorde men genom att hon berättade det för mig gjorde hon ju även min tillbaks. Det var en underbar känsla att känna att man kan göra någon lycklig genom att bara finnas till..

Kommentarer
Postat av: morau

älskade lilla du, man kan inte annat än o vara glad i din närhet, du är ju en solstråle!

2011-10-15 @ 18:47:32
URL: http://www.nattstad.se/morau
Postat av: Johanna

Åhhhe <3 <3 <3 !!!

2011-10-15 @ 19:40:48
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!