I vått o torrt

Godmorgon på er!
 
Som ni vet så monsun-regnade det hela natten här i Miami (o även dagen före), faktiskt så mycket så att bilarna hade svårt att köra på vägarna o cykla eller gå gick ju bara inte. Jo, om man kände för att vandra fram i vatten till knäskålarna. Allt eller inget liksom.. Anyways, det tråkigaste med alltihopa var att jag vaknade o hörde ett droppande ljud, sätter mig upp o tänder lampan - då visar de sig att det läcker in vatten ifrån taket någonstans, det rinner vatten nedför väggarna o halva sängen är vattenfylld eftersom det tydligen läckte in genom en lampa i taket rakt ovanför våran säng också. Det sjukaste jag varit med om! Snabbt tog vi vårt pick o pack o flyttade ut till Grodan, tryckte ihop oss i en 70cm bred soffa o försökte somna om.. Det gick efter en stund, som väl var. Men när vi vaknade imorse hade typ väggfärgen släppt från väggen. Helt galet vad lite vatten kan göra på bara några timmar.. Läge o byta rum :D


Vi bor ändå i vad som klassas som lyx lägenhetshotell.. va hände där liksom?

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja visst kan jag hjälpa dig, det är inte så svårt ska försöka hitta det så kan du säkert göra det själv :) annars hjälper jag dig gärna! Jag tappa min i ett askfat med linsen ute eftersom jag skulle ta ett foto och den gick i sönder direkt , hade inte den så högt uppe heller eftersom jag satt ner så tyckte inte den tålde så mycket så fick bli en Canon denna gången ;)

2011-10-31 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!