Dagens I-landsproblem..

Idag har jag sprungit runt på typ en miljon butiker o kollat datorer, och inte hittat en enda som jag vill ha. Herregud vad är det med modet, varför inte göra datorer i lite roliga färger istället för den trötta standardgrå tråk-färgen som alla datorer har idag. Sen tycker jag svart är ännu tristare, o vitt blir tyvärr smutsigt alldeles för snabbt! Önskar mig typ en knallrosa mini laptop som är lätt att ta med sig överallt o med sköna knappar, det är viktigt :) Min stora jag har här hemma kan jag ju inte släpa med mig ända till USA, nejnej..

Buhu.. Saknar min söta rosa lilla HP med massa mönster på, som blev stulen i inbrottet. O såklart har den ju utgått o finns inte längre att köpa! ;(


Kommentarer
Postat av: tizor

Kolla på komplett.se eller webhallen.com då? Dom har säkert nån rosa :)

2011-10-13 @ 10:17:45
URL: http://www.karatefylla.se
Postat av: Johanna

Tack för tipset, toppen! Men dem hade bara Vaio, som är lite för stor för min smak (14 tums) och med väldigt osköna knappar tyvärr.. annars är den ju så sjukt snygg!

2011-10-13 @ 13:17:13
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!