Yeeeehhaaaa!! :D

Jag är så himla glad mina läsare ökat drastiskt dem senaste månaderna.. det är nästan tredubbelt än vad jag hade tre månader tillbaka. Super roligt, verkligen - jag blir supertaggad på o blogga :)

N
i får gärna kommentera mina inlägg, genom att ställa frågor/kritik/tips o ideér vad ni vill jag ska blogga om, om det kanske är så att ni tycker jag är lite tråkig att lyssna på ibland :) Alltid skoj o veta vad ni tycker är intressant, även om ni har kritik är jag mer än villig att lyssna!

En sak jag faktiskt gärna fortf skulle vilja är att byta design på bloggen är det någon som har koll på de så är ni mer än välkomna att höra av er :) Jag betalar om det är haken, så är det absolut inga problem! :)


Yäääääähhhhh!!! Nu kööör vii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!