Ansiktsmask & Ricinolja!

Här sitter jag i pyjamas med massor av tända doftljus, Ricinolja i håret (som jag efter många om och men äntligen hittade här i USA.. Var i typ huuur många affärer som helst o frågade specifikt efter Ricin Oil, haha, o dem bara "Huh?? Maybe you mean this, Castor Oil.. it's used for the same thing" Jag bara men ååh dom fattar ju ingenting!! "No thanks!" När jag tillslut, smart som jag är googlade Ricinolja - som då på engelska heter Castor Oil.. Jag dog lite när jag förstod hur totalt blåst jag är..), med ansiktsmask och nyttigt gurk/lime vatten.



Sjukt cool ansiktsmask btw, en såkallad Saunamask med Ginseng & Jasmin. Så fort den nuddade huden blev den alldeles, alldeles stekhet. Tanken med det hela är att den ska värma upp huden och öppna porerna så att den går in och djuprengör din hy på djupet. Och nu när jag precis har tvättat av den så måste jag säga att den var otroligt skön och gjorde huden fantastisk ren o fräsch! Ett måste till nästa shoppingtur!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!