Bilder från fisketuren

Jaa.. då var vi hemma efter vad man kan kalla BUMPY RIDE, och jag skojar inte om vågorna var mellan 4 och 5 meter höga. Men vi lyckades fiska när vi tillslut kommit till "rätt ställe" och slutat driva runt i dessa hemska vågor. Jag fiskade 15-20 minuter tills dem förstod att det inte fanns någon fisk där o körde vidare.. Det var väl kul att ha testat det, och jag var faktiskt glad att jag inte fick någon fisk, jag hade ändå aldrig klarat av o dra upp den :$

Men no way in hell jag kommer gå på en fiskebåt igen.. 90% av personerna på båten spydde all over the place. Själv klarade jag mig hur bra som helst hela vägen, tills dem fiskade upp en delfin (inte en sådan Flipper-delfin men en grön liknande sak..) Då bara vände det i magen och jag spydde tre gånger efter varandra. Sen var gick jag in o somnade tsms m Chrissy som mått illa sedan han tog sitt första steg på båten och suttit klistrad vid sitt bord hela båtresan. Så, för att sammanfatta dagen - det var skoj att ha testat men dem 45 dollarna kunde jag haft roligare för :) Och jag kommer garanterat aldrig mer åka ut med en fiskebåt igen.


Innan vi gick på båten var vi lyckliga men långt ifrån lika
lyckliga som när vi fick gå av den :)


Här filear fiskaren en sådan delfin-fisk jag berättade om förut..


Precis påväg ut ur hamnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!