Bilder från världens bästa konsert!

En liten bildbomb från gårdagen ♥


Påväg in på arenan..


Ganska mycket folk.. detta är bara en av ytterligare fem parkeringsplatser !


Arenan som konserten var på är vanligtvis till för amerikansk fotboll, och det är Dolphins
hemma arena.. så var tvungen o ta en liten bild på deras lagbuss :)


Cee Lo Green sjunger Fuck Youuu :)


Glamourus med Black eyed Peas ♥


Lyckliga ligan ♥


Var tvungen o ta en bild när det var upptränt, precis när koncerten var
över för att man skulle få en uppfattning om hur stort det verkligen var.. 
Arenan rymmer totalt 75 000 människor.


Jag var också tvungen o ta en bild på tjejernas toalett kö :p

Vi var lite sena med bussen, eftersom vi inte tänkte på att det var dagen innan en av USA's största helgdagar - Thanksgiving så tog vi det med lugn o ro.. sen när vi väl satt oss i bussen visste vi inte att det skulle vara så mycket trafik att det tog över en timme att komma fram. Vi missade tyvärr Sean Kingston's uppträdande och halva T-Pain's, men huvudsaken var att vi kom dit perfekt lagom precis till min absoluta favoritartist skulle uppträda - Jason Derulo, mmmmm.. jag höll på o trilla av stolen, o jag är fortf som i ett lyckorus! Det var helt fantastiskt! O såklart hade jag inte tid att ta bilder/filma eftersom jag var helt i extas.. men Chrissy har filmer så dem ska jag nog allt sno sen, hihi :) Sen såklart var ju Black Eyed Peas också helt underbara, även dem kommer det nog upp film på i dagarna :)
Xo xo . .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh jag önskar att jag också hade varit där! <3

2011-11-24 @ 19:47:53
URL: http://sandyelizzy.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah tjejernas toakö.. får mig och tänka på att den ser TUSEN gånger värre ut än lund på valborg!



Miss you hun!

2011-11-26 @ 15:54:23
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!