Big Pink ♥

Nyss hemkommen från en härlig dag på stranden.. men innan dess, hungriga som vargar gick vi o åt på BIG PINK! Sjukaste jag någonsin varit med om! För de första, kolla menyn ->


Mm, jag skojar inte.. Det tog typ 20 min att bestämma oss för vad vi ville ha ! :p

Men när vi väl hade bestämt oss, så..

Sandra & hennes mat


& min mumsiga mat :) yum!

*                    *                    *                    *

Och det nästbästa av alltihop är deras helt underbara home-delivery bilar :D

Iiih, sjukt snygga juuu !! :D


Kommentarer
Postat av: Vanja

Men herregud, det måste vara bland den största menyn jag någonsinn sett haha! Jag hade aldrig kunnat bestämma mig för en rätt... :D

2011-11-15 @ 01:14:19
URL: http://vanjas.blogg.se/
Postat av: Louise

En bil som passat dig utomordentlig tror jag ;)

2011-11-15 @ 07:02:45
URL: http://lout.devote.se
Postat av: yohanna

Ja, det var ingen dålig meny du ;)

saknar dig gumman. Du ser ut att må bra där borta, men jag längtar tills du kommer hem till Sverige, för då ska vi ses! <3

2011-11-15 @ 09:07:11
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Silje Marie Edle Reitan

Ååååh. Vi spiste på Big Pink vær dag! Prøv nachosene. De er digg! Porsjonene er jo så store at vi brukte og kjøpe flere ting og dele alt : ) Da får man smake alt å trenger ikke bestemme seg for bare en ting :)

2011-11-17 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!