Shopping för hela slanten!

Ska strax möta upp Sandra för lite shopping här i South Beach..

Chino, Riccardo o Carro skulle åka till Sawgrass Malls idag - ni vet Floridas största köpcentrum som jag besökte förra året? Jag var lite sugen att följa med, men det kommer bli för stressigt då vi ska på koncert ikväll (vilken får ni veta senare ;).. Vi ska åka dit redan vid fem-snåret o det tar ungefär en o en halv timme o åka till Sawgrass.. dessutom vill jag få lite sol på mig även idag :) O sen är det ju jag som anordnar utflykterna till eleverna så det kommer komma många fler möjligheter att åka dit! Sådeså :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen kila iväg.. Puss på er o hoppas ni har en fortsatt bra dag! ♥


Lincoln Road Mall.. här ska jag & Sandra shoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!