Mmmmmmm...

Vår romantiska middag var helt underbar..
Lite bilder sen ska jag mumsa ner mig i sängen tsms m världens mest fantastiska pojkvän ♥


Restaurangen vi åt på hette Maya Tapas and Grill,
utsökt och av mig - ett verkligen rekommenderat ställe!


Vi var för sugna så hade redan hunnit börja innan första bilden är tagen :$
Förrätten, bruschetta som är min favorit.


Varmrätten, New York Steak.. mmm smarrigaste på länge!


Och vår mumsiga dessert, caramel cheesecake ♥

Puss puss på er, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ina

Ooh vad gott de ser ut!! Mysigt :)

2011-11-23 @ 11:50:26
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!