Mitt bästa tips!

Det var första gången jag hade Ricinolja i håret igår och jag måste säga jag rekommenderar det varmt till alla! 

Finns att köpa på apoteket för 40kr, och är faktiskt egentligen till för förstoppning, men så var det någon smart människa som listade ut att man kan använda det för att få håret att växa snabbare, göra det starkare, lenare och ge mer volym. Det stämmer verkligen, till tusen procent! Iallafall för mig. Om det växer så mycket snabbare vet jag dock inte än, men det märker vi. Vissa har tillome fått håret att växa fem centimeter bara på en månad genom att använda denna produkt!


Någon tjejs före & efterbild från att ha använt Ricinolja!

Ett litet minus är dock att det är en trögflytande olja som är ganska svår att tvätta ur håret och den luktar inge vidare, men vad gör väl de om det hjälper?
Vill man vara fin får man lida pin :)


Ricin & Castor är samma produkt


Kommentarer
Postat av: Vanja

ja den är helt fantastisk den där ricinoljan :) Härligt att du också har upptäckt den.

2011-11-30 @ 19:48:29
URL: http://vanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!