Lycklig flickvän..

Nyss hemkommen efter en heldag på stranden där jag gjort några fotoshoots för barskolan (bilder kommer upp imorgon) tillsammans med den underbara grupp 2, som jag på köpet har fått lära känna mycket bättre. Även om jag älskade första gruppen så är denna gruppen också helt fanastisk :) Fulla av glädje och hjärtliga skratt.

Varför jag inte kan lägga upp bilderna nu är delvis för att internet är fucked, men mestadels för att jag inte riktigt har tid.. min lilla älskling har helt spontant överraskat mig med att bjuda ut mig på middag ikväll :) Vilken sötnos han är va?? Så nu ska jag hoppa in i duschen så jag är färdig när han kommer hem o hämtar mig.. Xo xo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!