Fiska

Hejhopp!
Idag vetni, så ska vi åka ut med en stor fiskebåt på havet o fiska! Det ska bli både spännande o läskigt på samma gång.. Jag har aldrig fiskat förut, så jag ser faktiskt fram emot det lite även om jag samtidigt tycker synd om dem små firrarna.. Lite dubbelmoral från min sida, men testar man inte så vet man inte och då kan man inte uttala sig.

Jag menar, det är ju inte så att jag inte äter fisk liksom, så nu är det bara så att jag fiskar fisken som jag äter istället för någon annan. Ellerhur?


Detta räknas visst till dem mindre fiskarna..

Åh herregud, jag började söka fishing Miami på Google.. brr, jag kanske borde vara rädd ändå..


Kommentarer
Postat av: Malin

jaa :D alla mina "utomlands-älsklingar" kommer hem till Jul! Vet du vad du ska göra den 25:e då? Du ska med mig och Sophia ut :) (sophia bor ju i Malta sen två år tillbaka och är hemma på en snabb visit). Sen kan alla sova i min nya JENSENsäng som jag köpt och förhoppningsvis är hemma tills dess :) Vi blir säkert fler som ska ut, men du måste komma!



tummis? ;)

2011-11-26 @ 17:07:58
URL: http://emaelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!