Bio-Oil

Tack Vanja för tipset ang "min fläck" i ansiktet - Hon rekommenderade mig att köpa Bio-Oil som är relativt nyframtaget speciellt för förändrad hudton, ärr osv.. O jag hittade det - som tur var - idag på Wahlgreens! :D (För er som vill köpa det i Sverige så finns det på Apoteket!)

Så nu ska jag hoppa in i duschen efter en hel härlig dag på stranden (ja, jag köpte också solskyddsfaktor 50 o smörjde in ansiktet, mamma!) o sen smörja in ansiktet bums med min nya olja så får vi hålla alla tummar o tår vi har på att det förvinner. Eller iallafall blir bättre!

<- Dundermedel? Det återstår o se :)

Bio‑Oil är en specifik hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud och hudton mindre framträdande. Rekommenderas även för åldrande och uttorkad hud.

Bio‑Oil innehåller flera ingredienser som bidrar till att förbättra hudens karaktär och gör den mjuk, len och smidig och därmed minskar förekomsten av rynkig och lös hud. Bio‑Oil är också återfuktande, vilket förbättrar struktur, hudton och minskar förekomsten av fina linjer och rynkor.

Bio‑Oil återuppbygger hudens naturliga fettlager och hjälper till att återställa den skyddande hinnan.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Du får berätta om det fungerar :) Är nyfiken på att veta om det är sån dundersucce som det verkar vara. Det handlas jämnt på apoteket där jag jobbar. :)

2011-11-10 @ 11:55:53
URL: http://vanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!