Avslutningsmiddag

Efter mycket om o men bestämde jag mig för att ta en massa piller
 o ändå försöka orka följa med.. En bildbomb, varsågoda.


Ska precis gå in på restaurangen..


Här har vi fått in våran enormt starka margarita
(typ 12or) och även vår goda fajitas..


Beatrice, Mikaela o moi - Skål i limousinen!




Hugo var hög på livet!


Några glas senare.. haha, o jag som redan var hög på piller!
Men jag bjuder på den ;) (ps de ser värre ut än vad det var, haha)

Anyways, det var en helt underbar kväll! Jag ångrar absolut inte att jag földe med ut
även om jag är tusen gånger sjukare idag :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!