Yäääähh..

Tjingeling!
Tack för era tips och svar, sötnosar! Jag har fortf min kamera nerpackad i min resväska men den ska packas upp o invigas ikväll - det är ett löfte! :) Är ledig ikväll och då är det all iin! Har några vänner nere från Sverige så får gå på en liten barrunda för att visa dem Maggan by night. Så får vi se vart denna kvällen slutar..

Det är mycket drama här nere vill jag lova, många av er ville jag skulle skriva om så mycket som möjligt. Jag ska göra mitt bästa men jag kommer aldrig att utelämna någon och alltså inte lämna några namn. Det är en fristad för turister här nere och jag vill at dem ska komma ner o ha en skön semester med mottot what happens in magaluf stays in magaluf (för allas bästa) haha.. och detsamma gäller mina kära kollegor och övriga workers härnere..

Men såklart ska jag berätta en massa snuskiga storys och smaskiga detaljer. Ni kommer ha en undehållande läsning mina vänner :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!