Uppdate!

Helgen i Stockholm var bästa på länge! Karin är världens mysigaste ♥ och hennes vänner likaså! Blev nååågra glas för myckt natten till söndagen så hitade knappt till flygplatsen och mådde blö hela resan.. desutom fick jag ju såklart betala över vikt så var lite less innan jag skulle gå på flyget.. SLutade deppa ganska snabbt, älskar känslan i magen när planet lyfter så då blev jag glad igen..

Väl framme var det sol och underbar väder, men jag gick dirtekt hem o somnade som en stock :) sov mest hela dagen, vaknade vid tio på kvällen o jag o Chrissy gick ner för att hälsa.. Tog en huvudvärkstablett av Chrissy (trodde jag) och nere vid beachclub blev det såklart shots.. Blev jäteillamåendes och yr i huvet.. fatade ingenting o frågade Chrissy vad han gett mig, hoppsan.. det var visst smärtstillande! Haha, galet.. somnade igen som en liten prinsessa, men sen vaknade jag iallafall utvilad vid tio tiden..
Så varit på stranden mestadelen av dagen, och ikväll blir det ju välkomstfest eftersom det inte blev så igår :D haha!

Ska försöka hålla uppdateringen vid liv.. svik mig inte söta bloggläsare :)! Puss o varma kramar.. ♥

Kommentarer
Postat av: mammayohanna

JOHANNA! Säg inte att du åkt ner till Spanien utan att säga hejdå till mig????!! :(

2011-05-10 @ 22:30:50
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Kitte

Härligt att va hos killen igen va ? :D

2011-05-11 @ 18:58:07
URL: http://kitteeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!