Shop until you drop..

Grymt nöjd med dagen och gårdagens inköp!

Fått två par shorts, en par vita med somriga blommor på och ett par aprikosa! Sen mina vitaminisar - oregelbundna matvanor blire tyvärr på vackra mallorca :/ Har även handlat skokräm! haha :) vill putsa upp mina vinterkängor/vårstövlar innan jag lägger in dem i garderoben över sommarsäsongen! Så dem är lika vackra till nästa höst och vinter! Så handlade jag dem sötaste hårklämmorna någonsin! En stor himmelsblå rosett att ha baktill och två små mindre aprikosa att sätta upp sidohåret på! Blir en mycket flickig Jonna i sommar :) Sen så köpte jag vardagsgrejer såsom blondering, underlagskräm och genomskinligt nagellack - alltid lika tråkigt att lägga pengar på.. Hade även en rolig upplevelse idag då jag provade shorts på barnavdelningen, haha! Alltid lika kul att umgås med söta Nathalie!

Nu är det inte mycket som fattas på min lilla shoppinglista :).. Tack söta mamma, Matilda, Nathalie o Alex för hjälpen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!